czwartek, 14 kwietnia 2011

Razörwyre - Coming Out (Ep) (2009)


Zespół powstał w 2009 roku w Nowej Zelandii pod przerażającą nazwą gaywyre(!). W tym samym roku nagrywają debiutanckie ep "Coming Out". Na szczęście z powodu dużego zainteresowania grupą ze strony dewiantów z różnych gejowskich szmatławców zmieniają nazwę na obecną - Razörwyre. Brzmi trochę lepiej, nieprawdaż? Pod nową nazwą zespół ponownie wydaje swoją jedyną ep. I jest to dynamit! Muzyka, którą grają to niezwykle ognisty Heavy/Speed Metal z domieszką Thrashu. To co mnie najbardziej rozpieprza to energia i zajebista melodyka, które są zawarte w tych 5 hiciorach. Do tego jeszcze ubóstwiana przeze mnie tematyka militarna, czyli zawierający w sobie polskie akcenty mój faworyt "operation Garden Market" oraz "Battleshark". Zresztą każdy utwór niszczy! Pierwszy, rozpędzny "Party of Five" z zajebistymi solami i maidenowskimi harmoniami gitar, czy następny o niezwykle romantycznym tytule i tematyce-"Fuck You Tonight". No i oczywiście następny zabójca czyli "Suspiria". Jest to jeden z najlepszych ep jakie słyszałem w tym gatunku i jednocześnie jedna z największych nadziei na przyszłość. Z niecierpliwością czekam na dużą płytę. Jestem przekonany, że to będzie bomba i zespół stanie się naprawdę wielki! Mają na to papiery jak mało kto na obecnej scenie. Z oceną wstrzymam się do pełnego albumu. Na razie jest zajebiście! Polecam wszystkim!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz